Lucky Day Contact: Telefoon en Postadres

Wil je contact opnemen met Lucky Day?
Hier vind je hun contactgegevens, telefoonnummer en informatie over schriftelijke communicatie en bezoeken

Lucky Day contact gegevens en telefoonnummer

Contact gegevens Telefoon Informatie
Telefoonnummer 070 – 550 08 52
Mail Contact formulier
Openingstijden Maandag tot vrijdag: 09.00 – 21.00 uur

Weekend: 10.00 – 17.00 uur

Direct Lucky Day Opzeggen:

Proces stappen opzeggen Lucky Day

Luckyday opzeggen betalen
Als je op ‘verstuur’ drukt dan kom je in de betaalomgeving.
De opzegbrief wordt na de betaling verstuurd.

Lucky Day opzeg stappen
Wij controleren of de opzegging is binnengekomen.
Zo niet dan versturen wij de opzegging nog een keer.

Lucky-Day uitschrijf bevestiging
Je ontvangt de opzegging (bewijs).
Lucky Day zal binnen 3 weken een bevestiging sturen.

Voor- en achternaam
Straatnaam en huisnummer
Postcode Woonplaats

Nederlandse Loterij Organisatie
Postbus 3074
2280 GB Rijswijk

 

Woonplaats, 01-01-2024

Betreft: opzegging deelname Lucky Day

 

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik het automatisch meespelen met jullie loterij per eerstvolgende vervaldatum na dagtekening op.

Naam: Voor- en achternaam
Adres: Straatnaam en huisnummer
Postcode + plaats: Postcode Woonplaats
Rekeningnummer: Bankrekening waarop incasso plaatsvindt
E-mailadres: E-mailadres voor bevestiging opzegging

De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.

Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig artikel 17 AVG,
over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van al mijn persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG,
behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.

Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging en de verwijdering van mijn persoonsgegevens tegemoet.

Met vriendelijke groet,


 

Voor- en achternaam

Hoe Kun Je Lucky Day Bereiken?

Lucky Day telefoon | telefoonnummer | contact gegevens | mail | Lucky Day contact

Hoe kan je Bellen naar Lucky Day?

Als je direct contact wilt hebben met Lucky Day,
kun je ze telefonisch bereiken, die bovenaan staat.
Dit nummer is gratis.
Als je vragen hebt over hoe de loterij werkt,
of als je een specifieke vraag hebt over je deelname,
kan de klantenservice van Lucky Day je verder helpen.

Wil je een brief schrijven naar Lucky Day?

Als je schriftelijk contact wilt opnemen met Lucky Day,
kun je een brief sturen naar het volgende adres:

Contactmethode Adres
Schrijven naar Lucky Day Lucky Day,
Postbus 3074,
2280 GB Rijswijk.

Wil je Lucky Day bezoeken?

Wil je Lucky Day bezoeken om bijvoorbeeld je prijs op te halen?
Dat kan natuurlijk.
Hier is het adres van het kantoor in Rijswijk:

Doel van Bezoek Adres
Persoonlijk advies Lucky Day, Laan van Hoornwijck 55, 2289 DG Rijswijk.
Prijsclaim bij winst

Kom je een prijs ophalen boven de € 5.000,- moet dat zelfs
Dan dien je op het kantoor van Lucky Day te Rijswijk langs te komen.
Voordat je dit doet dien je een afspraak te maken op telefoonnummer 070-550 08 02
bereikbaar op werkdagen van 9.00 -21.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 – 17.00 uur.

Wanneer is het kantoor geopend?

Het kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Kan je Lucky Day benaderen via sociale media?

Lucky Day is actief op verschillende sociale media platforms zoals Facebook en Instagram.
Je kunt hier terecht voor de laatste updates over de loterij, maar ook om vragen te stellen of feedback te geven.
Daarnaast kun je ook contact opnemen met Lucky Day
via het contactformulier op hun website, www.luckyday.nl.
Hier kun je je vraag of opmerking achterlaten en zal er zo spoedig mogelijk contact met je worden opgenomen.

Lucky Day Vragen? Check Messenger!

Wil je snel en direct antwoord op je vragen?
Ze staan voor je klaar op Facebook Messenger op
werkdagen van 09.00 – 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 17.00 uur.

Lucky Day streeft ernaar om binnen 24 uur te reageren,
zodat je snel verder kunt met jouw Lucky Day avontuur.
Stuur je bericht naar Lucky Day en ontvang direct hulp!

Lucky Day Tweet voor snelle hulp!

Bij Lucky Day geloven ze in vlotte communicatie.
Heb je vragen of opmerkingen?
Tweet ze gerust!
Ze zijn beschikbaar op
werkdagen van 09.00 – 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 17.00 uur.

Ze doen hun best om binnen 8 uur te reageren,
zodat je snel weer kunt genieten van het geluksspel.
Stuur je tweet naar @luckyday_nl en ze helpen je graag verder.

Maak Een Nederlandse Loterij Account Aan

Als je wilt deelnemen aan Nederlandse Loterij-spellen of toegang wilt tot je spelgegevens,
moet je eerst een account aanmaken.
Hier laten we je zien hoe je dat doet.

Registreren bij Nederlandse Loterij doe je zo!

Stap Instructies
Stap 1: NAW-gegevens Vul eenmalig je naam, adres, en woonplaatsgegevens in,
samen met je geboortedatum.
Stap 2: Bankrekeningnummer Voer je bankrekeningnummer in om betalingen en prijzen te verwerken.
Stap 3: E-mailadres Geef een geldig e-mailadres op waarop je accountinformatie en updates kunt ontvangen.
Stap 4: Aanmelden Nadat je de benodigde informatie hebt ingevoerd,
kun je je account activeren en beginnen met spelen.

Het aanmaken van een Nederlandse Loterij account is snel en eenvoudig.
Zorg ervoor dat je alle benodigde gegevens bij de hand hebt,
en je bent klaar om te starten.

Aandachtspunten bij het aanmaken van je account!

  • Je kunt slechts één account aanmaken per e-mailadres en bankrekeningnummer.
  • Als je al een account hebt maar je wachtwoord bent vergeten,
    kun je je inloggegevens opnieuw opvragen.
  • Als je al een account hebt op basis van je bankrekeningnummer,
    maar je weet niet meer welk e-mailadres je hebt gebruikt,
    neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan je je Lucky Day Account Activeren?

Heb je al een abonnement op een van onze spellen?
Dan hebben we al een account voor je voorbereid.
Je kunt toegang krijgen tot je spelgegevens door je account te activeren.
Hier is wat je nodig hebt:

Benodigde Gegevens
Klantnummer
Bankrekeningnummer
E-mailadres (dat bij ons bekend is)

Activeer je account en ontdek al je deelnames, prijzen,
en je persoonlijke profiel en meer.

Ontdek de Veelgestelde Lucky Day Vragen!

Welkom bij LoterijOpzeggen.nl, waar we al jouw vragen over het aanmaken
en beheren van je Nederlandse Loterij account graag beantwoorden.
We maken dit avontuur samen leuk en eenvoudig!
Hier zijn enkele veelgestelde vragen over het account:

Vraag Antwoord
Waar vind ik mijn klantnummer? Je klantnummer staat vermeld in elke e-mail van onze spellen.

Ook in de bevestigingsmail of brief van je afgesloten abonnement vind je je klantnummer.

Als je het niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Waarom moet ik mijn bankrekeningnummer opgeven
om een account aan te maken?
We vragen om je bankrekeningnummer zodat we weten waar we je geld kunnen uitbetalen

als je een (grote) prijs hebt gewonnen. Veilig en snel!

Kan ik mij registreren bij Nederlandse Loterij
met een buitenlands bankrekeningnummer?
Zeker! Je kunt meespelen met de spellen van Nederlandse Loterij met een Europees IBAN rekeningnummer.

Onthoud wel dat we alleen Nederlandse verblijfsadressen accepteren.

Aan welke eisen moet mijn wachtwoord voldoen? Om je account goed te beveiligen, adviseren we een sterk wachtwoord.

Het moet minimaal 8 tekens lang zijn, hoofdletters, kleine letters, minstens 1 cijfer en 1 symbool bevatten.

Gebruik geen voor de hand liggende wachtwoorden zoals namen, geboortedata of adressen.

Denk creatief en kies een wachtwoordzin die je makkelijk kunt onthouden,

bijvoorbeeld: “JackPotIs90Miljoen!”

En onthoud, gebruik nooit hetzelfde wachtwoord voor meerdere websites!

Ik ben mijn inloggegevens vergeten of heb deze niet ontvangen.
Wat moet ik doen?
Geen zorgen! Je kunt inloggen met je e-mailadres/gebruikersnaam.

Als je je wachtwoord of gebruikersnaam bent vergeten, kun je deze eenvoudig opnieuw instellen.

Ga naar het spel van jouw keuze, klik bovenaan de pagina op ‘Inloggen’ en kies vervolgens voor ‘Inloggegevens vergeten?’.

Ik heb mijn inloggegevens opgevraagd,
maar heb geen e-mail ontvangen.
Wat moet ik doen?
Controleer eerst je spam/ongewenste e-mailmap.

De e-mail van Nederlandse Loterij met de titel “Alstublieft, uw gegevens” is de juiste e-mail.

Verplaats deze naar je inbox om te voorkomen dat deze in de toekomst in je spammap terechtkomt.

Als je de e-mail niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben vergeten op welk e-mailadres
ik een Nederlandse Loterij account heb.
Als je een account hebt op je bankrekeningnummer maar je weet niet meer onder welk e-mailadres dit is geregistreerd,

neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!

Hoe kan ik online meespelen met de spellen van Nederlandse Loterij? Simpel! Maak een account aan door naar het spel van jouw keuze te gaan,

klik bovenaan de pagina op ‘Registreren’,

vul je gegevens in, creëer een sterk wachtwoord,

en je bent klaar om online mee te spelen met de spannende spellen van Nederlandse Loterij.

Waar wacht je nog op? Doe mee en maak kans op fantastische prijzen!

Loterij opzeggen artikelen

Daarnaast wil ik verwijzen naar een aantal andere artikelen die ook goede informatie geven over het opzeggen van loterijen

Lucky Day opzeggen

uitslagen