Veelgestelde loterij vragen

Voor het verzenden van een aangetekende brief inclusief het reminderen als dat nodig is, betaalt u exact hetzelfde als u betaald bij post.nl. Dat is nu €8,95 inclusief BTW.

Voor dit bedrag krijgt u echter een aantal extra voordelen:

  • CO2 neutraal: Er hoeft niemand meer te rijden om de post te verzorgen, dus een CO2 neutraal proces.
  • Gemak: U en de post bezorgers hoeven het huis niet meer uit.
  • C02 bespaar bonus: Wij zorgen dat voor iedere 50 klanten een boom wordt geplant om de CO2 uitstoot echt te verminderen.

Als u gebruik maakt van onze digitale verzendservice, dan is het noodzakelijk dat u uw brief online kan ondertekenen door het zetten van een elektronische handtekening kunt u ons eenvoudig kenbaar maken dat u de juiste persoon bent.

Je kan het bedrijf natuurlijk nog altijd zelf aanschrijven. Je kan dit doen via de post of via e-mail (als het bedrijf dit toelaat). Bij sommige bedrijven kan je ook telefonisch opzeggen. Deze methodieken raden wij echter niet aan omdat je hierbij geen schriftelijke bevestiging hebt.

Daarnaast kunt u lezen op internet fora welke marketing technische.
loterijen gebruiken om u toch te overtuigen om via de telefoon te overtuigen dat u lid moet blijven. Daarom kunt u ook geen e-mail adressen vinden van de loterijen. Daarom raden wij u aan om een aangetekende brief te sturen. Wij hebben het bewijs dat rechtsgeldig is.  Als dit niet goed is gegaan nemen wij contact met u op. Het bedrijf kan de opzegging hiermee niet betwisten.

Nee dat kan niet. Wij hebben gekozen voor een volledig geautomatiseerd proces. Dat betekent dat wij deze mogelijkheden bieden en geen andere maatwerk mogelijkheden.

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is er waarschijnlijk iets misgelopen in ons mail systeem.

Kijk even in de spam-folder, daar kan soms de mail in terechtgekomen zijn. Als het daar ook niet in zit, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij lossen dit voor je op. Excuses voor het ongemak

In de Europese wetten is vastgelegd dat een elektronische handtekening gelijkwaardig aan een handgeschreven handtekening. De geldigheid van een handtekening kan niet betwist worden louter omdat deze in elektronische vorm is opgemaakt.

Europese richtlijn: Regulation (EU) No 910/2014 of the European Parliament and of the Council of 23 July 2014 on electronic identification and trust services for electronic transactions in the internal market and repealing Directive 1999/93/EC

Loterij opzeggen.nl is opgericht om Nederlanders te helpen om eenvoudig aangetekend de loterij digitaal op te zeggen. Er zijn ruim 2,3 miljoen loterij spelers en jaarlijks wordt er ruim 260.000 keer een loterij opgezegd. Na een vervelende persoonlijke ervaring is besloten dat dit makkelijker en duurzamer moet kunnen voor al die Nederlanders die zo verstandig zijn om de loterij op te zeggen. Daarom is loterij opzeggen opgericht

 

Je kan betalen via iDEAL, Visa/Mastercard, Paypal. Zodra wij je betaling ontvangen, versturen we je loterij opzeg brief direct.

Ben je niet tevreden met je staats loterij of andere loterij opzegbrief? Verliep het loterij opzeggingsproces niet naar wens? Dan storten wij je betaling volledig terug. Stuur via het contact formulier een verzoek en vermeld waarom je niet tevreden bent. Dat geeft ons de mogelijkheid om echt te verbeteren. Ook al hebben wij al kosten gemaakt, wij betalen u dan het totale bedrag terug.

Deze garantie geldt tot een half jaar na de besteldatum.

Als uw vraag er niet tussen staat dan vinden wij het erg fijn om uw vraag via het contact formulier te ontvangen. Niet alleen kunnen wij uw vraag dan beantwoorden. Daarnaast kunnen wij de dienstverlening en de meest gestelde vragen onderdeel verder verbeteren.

Wanneer je je opzegbrief wil annuleren neem dan contact op via het contact formulier.  Wanneer wij je brief nog niet hebben verstuurd, zullen wij deze annuleren en je betaling terugstorten.

Vermeld in het formulier je e-mail adres waarmee je de opdracht tot annulering van de loterij hebt vermeld. Zo kunnen wij snel tot het stop zetten overgaan.

Indien wij je brief al hebben verstuurd, kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met het bedrijf in kwestie. Omwille van privacyredenen doen wij dit niet voor u.

je hebt altijd het recht om onze dienst binnen een termijn van 14 dagen zonder reden de overeenkomst te herroepen. U kunt dit doen via een schriftelijke verklaring van je beslissing om de overeenkomst te herroepen. Dat kan ook via het contact formulier. Wij hebben dan echter al wel kosten voor u gemaakt. Deze kosten moeten wij door verrekenen in de kostprijs van andere deelnemers om rendabel te opereren. Dus wij willen u vragen hier passend mee om te gaan. Dit helpt ons om scherp te prijzen.

Het is vervelend als je problemen hebt met onze loterij opzeg service.  Wij vinden het heel fijn om te leren van onze klachten. Alleen als wij de klacht ontvangen kunnen wij leren van onze fouten en onze dienstverlening nog verder verbeteren. Het melden kan heel eenvoudig via het contact formulier. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen het probleem spoedig op te lossen.

Na ontvangst van de klacht, ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden.

Wanneer je niet tevreden bent over onze dienstverlening kan je ook beroep doen op de 100% tevredenheid garantie.