Vragen loterijopzeggen.nl

Meest Gestelde Vragen loterijopzeggen.nl

Wat kost een digitaal aangetekende opzegging?

Hieronder staan de kosten en de voordelen om op te zeggen uitgewerkt

Servicekosten Bedrag
Aangetekende brief inclusief reminders €8,95
Korting in vergelijking met PostNL 35%
Extra voordelen
– CO2 neutraal
– Gemak
– Binnen blijven
– Bomen planten

Hoe onderteken ik een digitale opzegging?

NR Digitale opzegging service
1 Gebruik onze digitale verzendservice.
2 Online ondertekening van uw brief is vereist.
3 Zet een elektronische handtekening met uw muis.

Kan je ook gratis de loterij opzeggen?

Als je besluit te stoppen met deelname aan een loterij,
zijn er verschillende methoden beschikbaar om je opzegging door te geven.
Hier bespreken we de diverse manieren waarop je jouw deelname aan een loterij kunt beëindigen,
inclusief de aanbevolen en minder aanbevolen opties.

Methode Beschrijving
Schrijf een brief of stuur een e-mail – Stuur een schriftelijke opzegbrief per post of e-mail naar de loterij met jouw opzegging.

– Deze methode biedt een schriftelijk bewijs van opzegging.

Telefonisch opzeggen – Niet aanbevolen vanwege het ontbreken van schriftelijke bevestiging.

– Kan leiden tot overtuigingspogingen om door te spelen.

Aangetekende brief aanbevolen – Onze aanbeveling is om een aangetekende brief te sturen als bewijs van opzegging.

– Je kunt ook gebruikmaken van conceptbrieven voor opzegging.

Kan je de opzegbrief aanpassen?

Bij het aanvragen van opzeggingen en het maken van aanpassingen aan je opzegbrief,
is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de beschikbare mogelijkheden.
In dit overzicht bespreken we de opties die wel
en niet beschikbaar zijn voor op maat gemaakte verzoeken en aanpassingen in je opzegbrief.

Mogelijkheid Beschrijving
Op maatwerk aanvragen Nee, dit is niet mogelijk.
We hanteren een volledig geautomatiseerd en digitaal aangetekend proces.
We bieden geen andere maatwerk mogelijkheden.
Aanpassingen maken Als je aanpassingen wilt maken,
kopieer dan de brief en pas deze zelf aan in je tekstverwerker.

Geen bevestiging mail ontvangen, wat nu?

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen?
Dit kan gebeuren om verschillende redenen,
maar we zijn hier om je te helpen dit probleem op te lossen.

In dit artikel bespreken we de mogelijke oorzaken en bieden we stappen om je te begeleiden bij het oplossen van dit probleem,
zodat je snel weer toegang hebt tot de benodigde informatie.

Probleem met Bevestigingsmail Oorzaken
Geen bevestigingsmail ontvangen? Er zijn twee mogelijke oorzaken:
1. Er is iets misgegaan in ons mailsysteem.
2. Soms maken klanten een typefout bij het invoeren van hun e-mailadres.
Wat te doen? Volg deze stappen:
Stap 1 Spamfolder controle Controleer eerst je spamfolder.

Het is mogelijk dat de e-mail daar is beland.

Stap 2 Contact opnemen met loterijopzeggen.nl Als de e-mail niet in de spamfolder staat,

neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ons team zal dit probleem voor je oplossen.

Excuses Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Tip Onthoud dat we altijd een ‘niet goed geld terug’-garantie bieden.

Is de elektronische handtekening rechtsgeldig?

In de Europese wetten is vastgelegd dat een elektronische handtekening gelijkwaardig aan een handgeschreven handtekening.
De geldigheid van een handtekening kan niet betwist worden louter omdat deze in elektronische vorm is opgemaakt.

Wetgeving kader Loterijopzeggen.nl Beschrijving
Elektronische handtekening In Europese wetten is vastgelegd dat een elektronische handtekening gelijkwaardig is aan een handgeschreven handtekening.

De geldigheid van een handtekening kan niet betwist worden louter omdat deze in elektronische vorm is opgemaakt.

Europese wet digitale handtekening Regulation (EU) No 910/2014 of the European Parliament and of the Council of 23 July 2014 on electronic identification and trust services for electronic transactions in the internal market and repealing Directive 1999/93/EC
Digitale handtekening is rechtsgeldig Hiermee is de digitale handtekening dus rechtsgeldig

Europese richtlijn:

loterijopzeggen.nl oprichting achtergrond

Loterij opzeggen.nl is opgericht om Nederlanders te helpen om eenvoudig aangetekend de loterij digitaal op te zeggen.
Er zijn ruim 2,3 miljoen loterij spelers en jaarlijks wordt er ruim 260.000 keer een loterij opgezegd.

Loterijopzeggen.nl en laaggeletterden

Daarnaast zijn er bijna 2,4 miljoen laag geletterden in Nederland.
ook zij moeten eenvoudig een loterij kunnen opzeggen

Oprichtingsreden loterijopzeggen.nl-beschrijving
1. Eenvoudig opzeggen Veel Nederlanders vinden het moeilijk om zelf loterijen op te zeggen,
vaak worden ze overgehaald om door te spelen.
In lagere sociale klassen wordt veel inkomen aan loterijen besteed.
Het opzeggen moet net zo makkelijk zijn als het aangaan van een loterij abonnement.
Loterijopzeggen.nl is opgericht om dit te faciliteren.
2. CO2 neutraal opzeggen De ambitie is om loterij opzeggen volledig CO2 neutraal te maken,
iets wat loterijen vaak niet mogelijk maken.
Dit is een andere reden waarom Loterijopzeggen.nl is opgericht.
3. Schuldsanering Deelnemers in schuldsanering kunnen gratis opzeggen
en betalen het bedrag eerst zelf,
waarna ze het terugkrijgen via de ‘niet goed geld terug’-garantie.
In dat geval dienen ze contact op te nemen via de contactpagina.

Hoe kan je betalen bij Loterijopzeggen.nl

Betaalmethode
iDEAL
Visa/Mastercard
Paypal

Proces na betaling:

Zodra wij je betaling hebben ontvangen,
versturen we je loterij opzegbrief en ontvang je een bevestiging.

Hoe werkt de “niet goed geld terug” garantie?

Ben je niet tevreden met je loterij opzegging?
Verliep het loterij opzeggingsproces niet naar wens?
Dan kunnen we nogmaals de loterijopzegging versturen
Wil je liever je geld terug dan kan dat direct.

Stap Niet goed geld terug stappenplan
1 Vul het contactformulier in.
2 Meld in het formulier waar je gebruik van wil maken:
– Nogmaals versturen van de opzegging
– Gebruik maken van de garantie
3 Wij voeren de actie uit:
– Nogmaals versturen van de opzegging
– Het geld terugstorten op je bankrekening

Wij stellen het zeer op prijs om als je klacht naar tevredenheid is afgerond dit te melden op sociale media

Geen antwoord op mijn vraag, wat nu?

Onderstaand wordt uitgelegd waarom wij het fijn vinden dat je vragen altijd instuurt

Reden Beschrijving
Verbetering van Dienstverlening Als uw vraag er niet tussen staat, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
Dit stelt ons in staat uw vraag te beantwoorden|
en helpt ons onze dienstverlening en de meest gestelde vragen verder te verbeteren.

Kan ik de opzegging nog annuleren?

Als je besluit om je opzegbrief te annuleren,
volg dan onderstaande stappen:

Stappen bij Opzegbrief Annuleren

Neem Contact Met Ons Op
Als je de opzegbrief nog niet hebt verstuurd, neem dan contact op via het contactformulier.
We zullen je opzegging annuleren en je betaling terugstorten.
Geef Je E-mailadres Door
Vergeet niet om in het formulier je e-mailadres te vermelden waarmee je de opdracht hebt ingediend.
Dit stelt ons in staat om de opzegging snel te annuleren.

Annuleren is niet meer mogelijk

Houd er rekening mee dat als we de brief al hebben verstuurd,
we deze helaas niet meer kunnen annuleren om privacy-redenen.
In dat geval dien je rechtstreeks contact op te nemen met het betreffende bedrijf.
We kunnen echter wel je geld terugstorten,
zelfs als we kosten hebben gemaakt.

Recht Op Ontbinding Dienstverlening

Je hebt altijd het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgaaf van reden de overeenkomst met onze dienst te herroepen.
Dit kun je doen door middel van een schriftelijke verklaring van je beslissing om de overeenkomst te herroepen.
Het is ook mogelijk om dit via ons contactformulier te doen.

Houd er echter rekening mee dat we al kosten hebben gemaakt,
en deze kosten moeten worden verrekend in de kostprijs van andere deelnemers om rendabel te opereren.
We vragen je daarom om hier begrip voor te tonen,
omdat dit ons helpt scherpe prijzen te blijven hanteren.

Klacht afhandeling werkwijze

klacht proces Klacht procedure
Klachten melden loterijopzeggen.nl Als je problemen hebt met onze loterij opzegservice,
waarderen we het als je ons op de hoogte brengt.
Het melden kan heel eenvoudig via het contactformulier.
Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en
proberen het probleem spoedig op te lossen.
Klachten afhandelproces Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
We zullen je klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden.Als je niet tevreden bent over onze dienstverlening,
kun je ook gebruikmaken van onze 100% tevredenheidsgarantie.